Träna bort lite julmat

publicerat i Allmänt;
Yes, nu funkar internet på min dator!! Det var jävlar på tiden.

Helgen har varit hur mysig som helst, fått jättefina julklappar både i lördags och söndags och umgåtts med jättefina människor. Tack för att ni gjorde den bästa tiden på året super trevlig!

Idag har jag, syster och mami gått på stan och shoppat lite på mellandagsrean. Jag hade förväntat mig mer folk faktiskt, tur det inte var det! Jag shoppade skor, smycken, body butter och en halsduk. Jag och hanna köpte förresten mammas present också eftersom hon fyller år imorgon.

Jag beställde min nyårsklänning igår!! Järnspikars så underbart. Var lite orolig att jag skulle behöva köpa den i veckan, men jag slipper!



Den där får banne mig bli bra!

Ska nog träna på vår nya crosstrainer ikväll, jobba bort lite julmat ;) Det blir mycket träning i veckan, nu ikväll, innebandyträning på tisdag, spinning med laget på onsdag och innebandyträning på torsdag. Ähh, träning är bra!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :