Robin Stjernberg

publicerat i Allmänt;
Haha snyggaste hamstern ni någonsin skådat va?! Klå det matförrådet!
Operationen gick faktiskt bra med tanke på hur nervös jag var. När jag kom hem var jag lite för kaxig och trodde att det inte alls skulle bli några problem så jag satte mig vid datorn och var jättenöjd. Efter en halvtimme fick jag en sån smärta så det kändes som att jag skulle svimma, så jag gick raka vägen till sängen och sen blev det bättre efter någon timme tack och lov! I nuet är det hyfsat bra, har inte jätteont men svullnaden får man absolut inte röra, för där mina vänner, gör det fruktansvärt ont.

Som ni ser också så har jag fått mina glasögon!! Är jättenöjd med det här paret, fick ju ett till par också som jag fortfarande funderar på, ni lär nog få se dom också snart.

Hejar som tusan från tv-soffan på ROBIN i idol! Han är så jääkla grym, kommer knappt att våga titta 22.25 då resultaten blottar sig och två idoler går vidare till globen. Shit vad sjukt, jag tycker idol nyss började..
Min idol 2011
DU SKA TILL GLOBEN!!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :