Nobody loves you like i love you

publicerat i Allmänt;
Ännu en helg som har varit störtskön! I fredags var det fest hos danne, med grillad middag och (nykter, för mig) fest. Det blev jättetrevligt och väldigt mycket skratt, ganska kul att se folket onyktra ;)

Haha, kepsen på heeela kvällen!

Bilder tagna av Andreas.

I lördags hade tjejerna sin överrasknings present till mig eftersom jag fyllt år, det blev först mys hos cissi med snack och lite vin, sedan fick jag ta på mig ögonbindeln och nästa stopp var bowlinghallen. Där vi träffade pojkvänner till respektive och hade jättetrevligt med bowling, perfekt 19 års present! Tack! ♥

Söndagkväll träffade jag evelina med snack och häng på donken, väldigt bra avslut på veckan :)

Annars i veckan har jag som sagt fyllt år och innebandy träningarna har börjat igen, äntligen! Först kändes det jättedrygt, men efter träningen blev jag taggad till tusen på den här säsongen, nu vill jag att det ska hända nånting, att vi går upp i serien tex. Det skulle va hur kul som helst!!

Har tyvärr inge mer bilder än så.. Så det blev ganska mycket text.. Sista veckan av sommarlovet nu, ska njuta extra mycket!

HARE BÄST!


♥♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

sv: Åh vad kul att höra att det uppskattades :D Ska absolut kolla in True Blood också!!



Vad kul att hitta till din blogg, Jessica! :) Hoppas allt är bra med dig!!

Kommentera inlägget här :