Please stay

publicerat i Allmänt;
Talet gick faktiskt hyffsat ändå, det är skönt att ha det bortgjort! Nu är det bara styrketräningsprovet som återstår som jag sitter och pluggar på, som är as svårt.. Ingenting fastnar i huvudet :( :(  Provet är imorn, och jag ska försöka göra mitt bästa i alla fall.

Imorn är det fredag igen, veckan har ju gått hur fort som helst, kanske för att vi var lediga i tisdags (A) Vi är lediga tisdag och torsdag nästa vecka också, GILLAA! Fan så jävla skönt!

Helgen blir nog ganska lugn, chilla med kompisar och match på söndag mot Täfteå. Nu, denna gången ska det bli en vinst helt seriöst! Vi måste, bara måste vinna! Sen är det ju fars dag på söndag, jag och hanna har köpt en paradisask till far vårn (Y) <3

Ah juste, hur mycket snö har det inte kommit??? Men hur mysigt är det inte? Hur mysigt som helst! Hoppas bara snön ligger kvar nu så den inte regnar bort eller nått.. Skulle varit awesome om snön kom för att stanna :)

Förra året:




Haha, vi hade sjukt mycket med snö! :D

Nä, nu måste jag fortsätta plugga..

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :