Jag gräver min grav för dig

publicerat i Allmänt;


Fyfan
vad skönt med sovmorgon, obeskrivligt skönt! Jag som aldrig får sovmorgon njuter så gott det bara går nu. Höstlovet är snart slut ju och det finns bara en sovmorgon till.. Tiden går för fort, allvarligt, den gör det.

Nu har jag fått värsta, hur säger man, blogg.. skrivandet i mina fingrar! Eller nånting, men ni förstår vad jag menar! Jag känner att jag vill skriva varje dag nästan! Bara för att jag har fått bort min fula design, haha!

Jajja, vad händer idag då? Typ halv fyra ska jag och syrran ta sista gardasil sprutan, skönt att få det bortgjort. Sen senare ikväll från 20.30-22.00 är det träning.. Jag hatar den tiden, typ alla hatar den tiden! Lite för sent ju. Men det får ba lov att funka, det är kul ändå!

Nu har jag fått skriva av mig lite.

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :