Farsdag

publicerat i Allmänt;
Match igår och match idag. Båda två förluster.. Inte roligt alls, så det utebliver vi.

Idag när jag kom hem från matchen var jag så jävla trött, så jag gick och la mig.. haha! Så jäkust skönt må jag säga. Men idag är det farsdag! Så grattis pappa! Jag och hanna gav han en paradisask, eftersom han älskar choklad (Y)

Nästa vecka kommer bli så jävla skön alltså. Jag är ledig tisdag och torsdag, och måndag och onsdag är ganska slappa dagar. Det här behöver jag verkligen, fast det nyss var höstlov så vill jag så gärna ha lov igen.. Fast nu har jag gjort bort en hel del jobbiga veckor och plugg, så nu har jag typ ingenting som jag måste plugga på, förutom lite renskrivningar sådär, men det är ju ingenting, skönt!! På tisdag ska jag och systeryster på stan och shoppa lite, trevligttrevligt! Första prioteringen, TROSOR! Jag har typ inga alls längre? :(

Ikväll blir det barngympan, men sen ska jag ba slappa och börja se på true blood tror jag. Vi hörs!

HARE BÄST!

Hahahaha..

Kommentera inlägget här :