Watch the world behind a window pane

publicerat i Allmänt;
SKÖNT med långhelg alltså, sovasovasova! Haha, eller få sova tills man vaknar i alla fall! Som en del vet, så är jag inte så duktig på att sova men att få sova tills man vaknar är nog skönt ändå!

Matte nationella igår då.. Usch, vettefan hur det gick.. Svårt var det i alla fall, det är del II nästa fredag. Plugggg som fan blir det.

Praktiken går superbra, hur roligt som helst. TACKAR GUD för att vi fick praktiken precis innan sommarlovet, slipper plugget ju! Hihi, mina älskade små barn. ♥

Jag var hos frissan förra helgen också, toppade mina jävligt slitna toppar. Så nu ska jag sluta platta håret, och försöka att inte tvätta håret så ofta. Jag säger försöka! Inte ska, utan försöka. Lockigt hår blir det nu ett tag, ett ganska långt tag hoppas jag på.





Ha en bra helg nu folket!

Kommentera inlägget här :