Graaatz, fjårtis

publicerat i Allmänt;
Ah shit vad varmt det har varit de här sista dagarna! Helt sjukt! Men hur skönt som helst också, lite synd att jag har varit lite för mycket klädd bara.. Hoppas att det blir lika bra varmt i helgen, för jag är taggad på årets första dopp, eller vad säger ni? ;)

Idag har jag varit hos tandläkarN oooooch....! 17 juni.... is it off! Yeeeeepp, jag får ta bort tandställningen den 17 juni! Inte rikigt en månad kvar, mindre. I 1 år och ungefär 5 månader har jag haft den då. Så länge tänker ni???? Tänker jag med.

På fredag är en stor dag för mig.. Del 2 i matte nationella. Nervös är jag ju som vanligt. Jag hoppas bara på det bästa, ni kan väll hålla tummarna för mig på fredag morgon? Guldvärt! ♥

På tal om en stor dag, min syster har en stor dag idag! 14 år idag, GRATTIS!


Idag är det ingen vanlig dag, för det är Hannas födelsedag! HURRA, HURRA, HURRA!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

man tackar :)

Kommentera inlägget här :