I'm running out of breath

publicerat i Allmänt;
Imorgon är det fredag, sååå skönt med helg! Det är redan tungt att gå upp på mornarna.. Illa.
Det kommer ändå att bli plugg nu i helgen, jag har prov på både måndag och tisdag.

Måndag: Trafikant prov.. Hela körkorts boken, tungt.
Tisdag: Svenska B prov och matte prov.

Min helg kommer inte bli slapp i alla fall.

Nog med klagandet! Jag har shoppade kläder igår som jag har tänkt att visa! Guud vad jag älskar att inskaffa nya kläder, det bästa som finns att shoppa. Jag blir på så bra humör och glad :D  

 Den här är jag lite tveksam på, men jag tror jag behåller den.. Vad tycker ni? :)
 Bästa köpet tycker jag, 149kr. Billigt eller hur?!
 Tyckte tröjan passade så bra till jeans-shorts. Visst blev det snyggt?
 (Y)
 Tyg skor behövdes också, så det blev ett par sådana också.

Haha, blev typ bara sommar kläder men jajja. Sånt behövs också senare ;)



Erik Hassle - Dont bring me flowers after I'm dead

Ganska gammal låt, I know.. Men skön som fan är den.

Kommentera inlägget här :