summertime

publicerat i Allmänt;
Oppss, nu vare ett tag sen, hehe.

G I MATTE FÖRFAN! Äntligen!!!!! Nej shit alltså, jag fattar det faktiskt inte än. Underbart.

Idag lämnade vi även in våra datorer för uppdatering, så nu har vi windows 7. Inget fel på det tycker jag.

Ska jag berätta lite om vad jag har gjort då, i stora drag.

- Praktiken är slut :( :( Kommer sakna det som bara den ♥



- Rix fm festivalen här i Ume! Så himla roligt var det väll inte, men helt okej.


- Kosläpp, haha! Jag trodde korna skulle vara helt galna, hoppa och studsa, men de sprang bara omkring och var galna på det sättet. Men det var ganska kul ändå faktiskt ;D



- Grillning med gänget!



Nu blev det mycket på en gång, ajja, hoppas ni har orkat tittat!

SOMMARLOVET 2010 ÄR SNART HÄR!

Kommentera inlägget här :