I feel alright

publicerat i Allmänt;
Hallå där, kött och blåbär, yoyoyo, jessica här!

Haha, jag gillar inte alls den där låten.. Jag får den så jäkla lätt på huvudet. Jag lovar jag kommer att digga till den till slut ändå, skulle verkligen inte förvåna mig. Sommarplågan, skaka rumpa!



NU är det sommarlov i alla fall! Så jävla grymt! Det enda, sorgliga, tragiska, dumma, blabla, är att jag inte har nå sommarjobb :( Jag får i och för sig skylla mig själv, när jag inte ens har sökt.. Men ja, så kan det gå.

Det har inte hänt så mycket mer, vi har grillat, igen! Är ni förvånade? We love it, you know!




Imorn och en vecka framåt ska jag få kattvakt åt emmas katt, så jag ska sova där och busa med den där lilla söta krabaten! Hihi, vi kommer ha det så myspysigt så :D Nejmen hon drar till Turkiet, till värmen.. Hoppas du får det bäst gumman! ♥ Samtidigt så kommer cecilia hem på torsdag tror jag, kommer bli kul och höra vad hon har varit med om!

Här har ni busen!
SmygarN! ;D

Jajja, nä vet ni vad. Nu börjar mina ögon blir trötta, vi hörs!
Godnatt, mina trogna läsare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

hahah de låter som att de är jag som är katten ;)

" ska vara kattvakt åt emma" ,)

Kommentera inlägget här :