Miss it already

publicerat i Allmänt;
HEJ SVERIGE!

Nu är min drömresa gjord och jag är hemma i kylan. Det var hur underbart som helst i thailand, ett minne för livet.  I solen var det säkert 35-40 grader och i vattnet var det ungefär 30 grader! Haha, ja ibland så blev det lite för varmt men det var jättehärligt.

Flyget var grymt drygt, speciellt dit. Kändes som en evighet! Det tog ungefär 10 timmar och 30min tror jag det var. Hem tog det längre tid, men det kändes inte lika länge. Hemresan tog ungefär 11 timmar och 10min.
Helt klart värt.

Det var jättekul och träffa mina vänner igen, ett kramkalas är alltid mysigt!
Jag har tyvärr inga bilder på den här datorn, men jag ska försöka lägga in några imorn. Men en bild har jag faktiskt!


Så nu har jag en hög med plugg som bara väntar på att bli bortgjorda. Idag så blir det en pluggdag i alla fall, ska försöka plugga så mycket som det går. Jag är lite småsugen på en kladdkaka.. Ska nog baka en så ska den också få vara mitt sällskap tillsammans med plugget idag. 

Hoppas att ni får en roligare dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av moaaa:

Haha, oj.... Kollade nyss igenom lite komentarer på gamla bloggen och hade visst glömt o svara på din :P

Men gud så sjönt med Thailand då! :D

2:a kommentar, skriven , av moaaa:

Vill också dit! :D

3:e kommentar, skriven , av moaaa:

Jag får tjata på papap och vara ennu mera jobbig än vad jag redan är :P

4:e kommentar, skriven , av moaaa:

Nej men han är det int synd om, skulle kanskle kt dit så vi får se ^^

5:e kommentar, skriven , av moaaa:

Haha, ja det får jag också.... :P

6:e kommentar, skriven , av moaaa:

Tss :P

7:e kommentar, skriven , av Moa:

Det är bara bra, dudå?? :)

Kommentera inlägget här :