Andra advent

publicerat i Allmänt;
Då tänder vi det andra ljuset idag! Nu är det lite mer än 2 veckor kvar tills julafton, shiiiiit! Idag så köpte jag julklappar till både mamma och pappa, skönt att ha fått det bortgjort. Jag hatar att stressa med julklappar, det är det värsta som finns, men det är jättekul att köpa! Haha.

I fredags blev det curling med laget! Jag tycker det var jättekul, men jag skulle inte vilja göra det imorn igen, så kul var det inte, haha. Mitt lag var jag, cecilia, julia, petra och stefan, och vi vann med 6-1 mot våra motståndare, mohaha!

Haha! Så himla ful!



Absolut vill jag göra det igen! Om ett tag ;)

Idag hade vi match och blääää, fuckfuckfuckfuck, vi förlorade igen :( :( FAAAAAAAN! Hur ska detta sluta nu då??? :( KOM IGEN NU TJEJER!!!

Jajja, jag har stressat hela dagen idag så nu blir det bara att ta det lugnt och det blir nog att jag lägger mig tidigt ikväll, jag är så himla trött..

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :