Friday again

publicerat i Allmänt;
Hehe, jag ångrar mig. Jag skriver nu ändå ;p

Idag tog jag bussen 10.06 med sofia och var i stan kring kvart i elva. Jag skulle bara ha matte i 50min. Sen vare tänkt att jag skulle plugga lite annat också. Men nixpix, det blev inte av :p

Så idag började jag kl. 11.25 och slutade 12.15 :) Jag har haft en rätt så slapp vecka faktiskt :D Great.

Ikväll så blir det en kväll med laget, äta lite mat och säkert leka eller någonting. Umgås bara, med andra ord :)

På söndag så ska vi spela match mot dalen igen. Men nu så äre en seriematch, och nu jävlar så blire revansch! Om jag får, så ska jag stå en någon halvlek också :) Go for it!

Njaae, nu räcker det. Men bjuder på en bild som är tagen nyss bara för att inte vara så tråkig ;)


Min söta lilla kisse, ärligt! Visst vill bara dit och goa?

Hare bra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emlin:

själv var man ju ledig mohahahahaha

Kommentera inlägget här :