Money, that's the problem for me right now

publicerat i Allmänt;
Heej, nu sitter jag här igen och har tråkigt :p Ingen vill joina mig ikväll, så då blir datorn min vän xD

Idag har jag varit ledig, vilket har varit väldigt skönt! :) Jag har sett klart dexter, och det är grymt bra! Måste få låna andra säsongen av emma (A) Hihi.

Igår hade vi en match i vännäs mot strand, och vi vann med 7-5 :D Äntligen en vinst! Vi hade träning i måndags, match igår (tisdag) och nu blir det träning imorn, lagfest på fredag och match på söndag :p Haha, mycket träning.

Nu har jag även insett hur mycket jag måste köpa innan Thailands resan! Fan också. Måste ju spara.
  • En kamera, 1390kr
  • Igentligen 2 par skor, men får nöja mig med ett par :p Kring.. 500-800kr
  • Hörlurar 199kr
  • Klippa mig, typ 350kr.. Finns det ingen som kan klippa topparna åt mig? Snälla, någon?
Gäller att spara som fan.

Jaha.. Vad ska jag hitta på nudå? Jag har två alternativ.. Läxa, som jag igentligen inte behöver göra eller städa mitt rum. Låter någonting lockande? Haha nej, tror inte det va :p
Ajja, någonting av de blir det nog.

Bjuder på lite bilder sen sommaren med familjen :)





Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Simone:

Sv: Det lät nice! har du hittat någon att umgås med?



Jag kurar i soffan ikväll jag :D

2:a kommentar, skriven , av simone:

Sv: Jaa, supermys! :)



Vad gör du ikväll?

3:e kommentar, skriven , av Simone:

SV: Jag har faktiskt bra legat framför tvn hela kvällen försöker bli frisk :P

4:e kommentar, skriven , av Simone:

Sv: Nae, faktiskt inte känner mig likadan idag som igår :/

5:e kommentar, skriven , av cecilia:

Jag kan klippa dig! :D hehe, men det är på egen risk ;)

6:e kommentar, skriven , av Simone:

SV: Tack så hemskt mycket hjärtat! :)

7:e kommentar, skriven , av Simone:

vad gör du ikväll hjärtat? :)

8:e kommentar, skriven , av sofia:

pengar är jobbigt.. du och jag får leva snålt, dvs inget godis ;p hehe



btw så har jag fixat din header som du säkert ser. du får väll säga till om nått inte blev bra och så får du ju fixa bakrund och sånt med ;)

9:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Fin blogg du har :)

Ha en bra kväll!

10:e kommentar, skriven , av Nathalie:

sv: Tackar :)

Jodå min kväll har varit helt okej, har suttit och kollat på idol :)

hur har din kväll varit då? :)

Kram

11:e kommentar, skriven , av Nathalie:

sv: så bra :)

Har du någon favorit i idol? :)

kram

Kommentera inlägget här :