The weekend

publicerat i Allmänt;
Tack för alla kommentarer! ♥  Verkligen jätteroligt att det är några nya som har läst min blogg och kommenterat, Tack! Fortsätt gärna med det

Igår for jag och sofia till stan och kollade runt lite. Jag har knappt några pengar så jag måste spara, och jag lyckades att inte köpa någonting! Hihi. Sofia köpte lite kläder och en halsduk :)

Jag behöver nya skor, 2 par som jag vill ha :p Nya hörlurar också, börjar bli less på mina koss hörlurar faktiskt. Man måste ha jätte lågt ljud för att ingen ska höra vad man lyssnar på. Jag har insett att tex. Alexandras hörlurar är minst lika bra som koss hörlurarna, plus att man då kan ha högre ljud på hennes hörlurar. Så, bort med koss hörlurarna!

Hur som helst så hittade jag ett par skor på någon affär som jag inte kom ihåg vad den hette, hehe. Men funderar på att köpa dom senare när jag får studie bidraget :) Men aa, vi får se.

Jag sparar som bara den nu till Thailands resan också, så jag kommer att få det lite kämpigt, men det blir värt det! :)

Sen så fixade jag och sofia min header som jag vill ha men den passar inte in i bloggen. Men sofia skulle försöka fixa den på photoshop som jag inte har :( Det suger verkligen.. 
Men här kommer en bild :)



Idag så tror jag att det blir att vara med emma när hon kommer hem från micke, får se vad vi hittar på :)

Vad har ni gjort ihelgen? :)

Shit, nu blev inlägget långt. Ska nog ge mig nu :p Hoppas ni har haft en bra helg!

Hare fint!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

härligt :)

jätte bra :D

2:a kommentar, skriven , av Leia:

Vad skönt!

Det är bra här med. =)

3:e kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha näh speciellt inte om jag ska typ stå på den, haha :)

4:e kommentar, skriven , av Leia:

Ja, ska man åka måste man gärna ha musik. =)

Blir så långtråkigt annars!

5:e kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha egentligen var det inte det som gjorde att jag inte blir färdig med header, det är det att jag inte har nå kort på där jag står hahaha :)

6:e kommentar, skriven , av felicia:

läs och kommentra mitt blogg ? :D <3



- jag älskar din blogg :$

7:e kommentar, skriven , av elin:

fin blogg :)

8:e kommentar, skriven , av evelina:

Hej :)

allt bra?

kram

9:e kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha :)

10:e kommentar, skriven , av Sara.ÅB [ FOTOBLOGG ]:

SVAR: Tack så hemskt mycket! :D Har du bloglovin, isåfall kan vi väll följa varann? :) ♥

11:e kommentar, skriven , av Lina:

fin blogg:)

12:e kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

inte mkt sj? :)

13:e kommentar, skriven , av lovisa:

fin blogg

14:e kommentar, skriven , av Sara.ÅB [ FOTOBLOGG ]:

SVAR: Lagt till dig nu, lägger du til mig? :D

15:e kommentar, skriven , av lovisa:

sv.tack:)

16:e kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

okej :)

17:e kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha ;D

18:e kommentar, skriven , av evelina:

härligt :)

jo det är bra ;D

19:e kommentar, skriven , av lovisa:

tack detsamma :D

20:e kommentar, skriven , av JULIAKE:

jessica =)

jag kan ju göra om din blogg helt och hållet om du vill! (:

21:e kommentar, skriven , av evelina:

ja det har jag väl :)

själv?

22:e kommentar, skriven , av evelina:

okej gött ;D

23:e kommentar, skriven , av Simone:

Vad irriterande med sådana hörlorar, jag har också Koss, fast i silikon, man har i örat ;D Ingen hör något och jag kan ha högsta volym :D

24:e kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha tack :)

25:e kommentar, skriven , av Haedil *HUMOR BLOGG*:

:D

26:e kommentar, skriven , av evelina:

är allt bra idag? :)

Kommentera inlägget här :