Bad days

publicerat i Allmänt;
Feber, snuva, hosta och allmänt hängig har jag mått nu sen i söndags kväll :( Så jag har varit hemma hittills av veckan och som det ser ut nu, så verkar jag vara hemma hela veckan också. Menmen, vi får se. Hoppas på att jag kan få komma till skolan på fredag och träffa klasskompisarna innan höstlovet :)

Så vad har jag gjort då? Hmm.. Låt mig tänka.. Ingenting. Varit hemma och tyckt synd om mig själv. Eller, är hemma och tycker synd om mig själv. Eller nått xD
Tack och lov för att nässpray och ipren finns btw!

Men jag har faktiskt gjort lite nytta, genom att läsa en bok som vi ska göra med skolan. Den är faktiskt intressant och det blir spännande :)

Att förlora Gemma - Katy Gardner. Ser framimot att fortsätta läsa den :)

Stackars lilla mig :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mikaela:

hellu, haft en bra dag idag ? och krya på dej :D <3

Kommentera inlägget här :