Paradise hotel = ASKUL!

publicerat i Allmänt;
Nu var det ett litet tag sen jag skrev, så jag tänkte skriva lite nu :)

Jag var och tränade i måndags! :D Jag behöver inte säga så mycket mer än att jag tyckte det var jätteroligt. Konditionen sjunker sjukt mycket när man inte tränar regelbundet. Shit alltså.

Igår var jag, emma och sofia i holmsund och solade och bastade. Hur skönt som helst :)

Jag sa ju att jag skulle färga mitt hår, och ja det blev av. Och nej, jag blev inte nöjd.... Jag vill ha tillbaka mitt blonda hår. FAN :(

Men nu ska jag se dexter, senare ska jag sova.

Så, godnatt på er! :)

BF2C!
Är den inte snygg?! Åh vad jag vill ha den... Come to mami, please? (A)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

sv. hehe ah så jag vågar visa mej ute ;D

kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

sv. yes ;) hur har du färgat ditt hår? :D

kram

Kommentera inlägget här :