Innebandy, det bästa som finns!

publicerat i Allmänt;
Haha, jackan som jag prövade var skitful xD Som jag lade upp i förra inlägget. Under midjan så såg det ut som en ballongkjol typ. Nej, usch :p

Ikväll har jag tränat också, gud vad skönt det är. Älskar det :)

Imorgon är det fredag, sen är det helg igen! :D Jag ska typ inte göra så mycket, förutom att jag ska till brorsan på söndag och hälsa på deras små pluttiga bebisar =) Eller ja, en har faktiskt blivit riktigt stor ändå.. Vad ska ni göra ihelgen? :)

Jajja, tänker slänga in en bild på mitt bruna hår.



Ha en bra helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

sv. okej. jag tyckte det blev jättefint :D jag är också så där att när jag färgat det så vill jag ha tillbaka de så som jag hade först xD

kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

hhaha okej ;D det är ju så drygt när man ångrar sig, för om man ska göra tillbaka så blir ju håret så slitet! xD

kram

3:e kommentar, skriven , av Malin:

jasså :D åh ska du till thailand? :D

kram

4:e kommentar, skriven , av Malin:

sv gu va underbart :D när ska du dit?=)

kram

5:e kommentar, skriven , av Malin:

ååååh va kul :D jag kan ju slinka ner i en väska och bara råka följa med (A) haha

kram!

6:e kommentar, skriven , av Malin:

jag förstår det :D thailand kommer man ju kanske inte åka till så mycket liksom ;D det blir nog ett minne för livet! :D

kram

7:e kommentar, skriven , av Malin:

haha ja det tror jag med ;D ååh jag vill också åka dit! får tjata på mamma lite ;D hah

kram

8:e kommentar, skriven , av Malin:

jaha :D ja både mamma och janne fyller 40 i februari så, kan ju tjata ;D

kram

9:e kommentar, skriven , av Malin:

ja men precis :) men vi har faktist pratat om att åka utomlands med hela släkten nästa år, men då blir det inte till thailand x)

kram

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

ja visst är den söt :D en liten korkad sak xD

11:e kommentar, skriven , av Malin:

ja visst är den söt :D en liten korkad sak xD

12:e kommentar, skriven , av Malin:

ja får hoppas att det blir utomlands ;D ja, jag har tänkt fixat nåt helg jobb så jag kan få ihop lite pengar så ska jag spara massa utav dom :)

kram

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag har inte hittat nåt jobb än :/ det finns knappt några jobb i gävle! har frågat nästan överallt :/ men jag ska fortsätta leta! :)

kram

14:e kommentar, skriven , av Malin:

ja skit drygt :/ kommer väl få leva på föräldrarna tills man dör! xD haha näe, men jag ska fortsätta leta ;)

kram!

15:e kommentar, skriven , av Malin:

helt sant. sverige måste ju ha sämst med jobb!

kram!

Kommentera inlägget här :