AAHHH!

publicerat i Allmänt;
Vi har inge internet hemma!! Jag som är typ databeroende så det är inte lätt alltså xD

Så då passar jag på att skriva lite nu istället i skolan, då vi har fritidskunskap. Vi ska "fördjupa" oss i en fritidsaktivitet. Jag har ialla fall bestämt mig att fördjupa mig i Megazone. Det finns jättemycket man kan göra där :)

Hur som helst, ÄNTLIGEN är jag i skolan! :D Jag har fått jättemycket frånvaro nu när jag har varit borta. Så nu räcker det med sjukdom! Lessss!

På onsdag är det utvecklingssamtal och den sista Twinrix sprutan. Sen ska jag och mamma fixa lite grejor :)

Nee, det här funkar inte längre. Jag måste jobba.

Ha det fint så länge! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

sv. jadu, jag har precis hämtat lillebror på skolan och hjälp nils att starta bilen x) kram

2:a kommentar, skriven , av emelie:

skönt o höra !

bra med mej också.

gjort idag? :)

3:e kommentar, skriven , av Malin:

jo då det är bra :D sj då? :)

kram

4:e kommentar, skriven , av Malin:

sv: härligt :) ja visst är han sööt! :D en riktig lurvpöse :D

5:e kommentar, skriven , av emelie:

kul , (:

nje , kompis :p

6:e kommentar, skriven , av Malin:

aah :) åh, den där katten i i din header ser precis ut som min :D

kram

7:e kommentar, skriven , av Malin:

super söt :D det är mysigt när dom är så stor :D

kram

8:e kommentar, skriven , av MizthaNguyen:

fin blogg :)

Kommentera inlägget här :