HAPPY

publicerat i Allmänt;
Äntligen har jag fått G I MATTE!!!! :D :D :D För ni som inte vet så har jag alltid haft ig i matte och jag går en 4 årig linje för att jag suger på matte. Men nu äntligen har jag fått G i 9ans matte. Så jävla skönt. Nu blire Matte A! Yeeees. Jag har även fått mitt körkorts tillstånd till att få övningsköra. Nu blire att köra bil i fulla muggar! Första gången blir nog imorn på kvällen har jag och pappa planerat förmodligen :) :) Ska bli kul.

Idag så var jag, sofia, julia och petra på stan :) Alla köpte varsin sak tror jag? Ialla fall så köpte jag en t-shirt på rut m fl och en söt liten väska på DNA. Vad de andra köpte orkar jag inte räkna upp ;)

Men ikväll så blire att mysa med petra, julia, sofia och nathalie :) Vi ska nog se fotboll, Sverige - mot? xD Eller så ska vi se filmen "Vad kvinnor vill ha" :) Eller kanske vi hittar på nått annat? Vi får väll se!

Låtar som jag lyssnar ut just nu ;p

Kevin Rudolf - Welcome to the world
Kevin Rudolf - She can get it

Ha en trevlig kväll folket!

Kommentera inlägget här :