Kylan tar över världen!

publicerat i Allmänt;

Just nu så hatar jag denna äckliga kyla..! Pga denna äckliga kyla så kan inte jag och några till fara till agnes imorn som vi hade tänkt.. Jag var as pepp på det men nähä.. fan!

Just nu så äre -13 grader här, usch! Och nu så sitter jag och väntar på dom förbannade tidningar som är förjävligt sena. Dom brukar komma kring 9 ungefär och nu är klockan vid 1. Mamma pratade nyss med aftonbladet och tidningarna skulle komma om 45min.. Jag kommer ju att få grymt många tidningar kvar eftersom alla kunder kommer säkert ha farit nånstans eller nått. Jag kunde ju få ha sovit längre också, pappa väckte mig 8.50..

Nej, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och vara lite positiv :P men jag måste bara berätta en sak att igår, så totalt så nyste jag ungefär 25 gånger, haha.. rekord äre ialla fall ;)

Igår så hände det även en jätte rolig sak!

Sverige vann mot Slovakien med 5-3 i ishockey!! JAAA!! FINALEN HÄR KOMMER VI !!!!!!


Kommentera inlägget här :