Bygdsiljum!

publicerat i Allmänt;
GUD så härlig dag! Idag så hade dragonskolan frilufsdag så jag och malin bestämde oss på direkten att fara till bygdsiljum och åka slalom!

När jag satt i bussen på väg dit så satt jag nästan hela bussresan och grubblade på om jag skulle kunna få låna några skidor eller inte. För att om man ville vara säker på att få låna skidor så kunde man ringa och boka, men ofc så glömde jag helt bort det..

Så när vi kom fram så gick jag raka vägen till skiduthyrningen och väl när jag fick snacka med nån så var jag tvungen att vänta ännu längre för att dom som hade bokat skulle få sin utrustning före mig. Då blev jag ännu nervösare när jag såg folk komma in hela tiden och ut med sina skidor..

Men till slut så frågade jag igen om jag kunde få låna några skidor och YEES! Leendet blev större :)
Det var kallt från början av dagen, men sen blev det helt perfekt och man frös nästan inte någonting alls efter lunchtiden :D

Men jag hade ju tänkt att ta ett kort men ofc så var jag lika glömsk igen och gjorde inte det :P

Så nu så känner jag mig ganska så slö och trött i benen och i kroppen. Det blir träning ikväll också med fys som inte känns så himla uppiggande :P Jag kommer nog inte riktigt vara på tå hela träningen. Haree!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JULIA:

så du fick ditt efterlängtade slalom? :)

Kommentera inlägget här :