Hur kunde jag? :S

publicerat i Allmänt;
Jag är så jävla besviken på mig själv nu så jag har lust att strypa mig själv!!!
Vi hade match idag. 

Jag skulle få stå. 
Jag fegade ur. 
Men en jävla ursäkt som: Jag är trött och sliten, jag är inte alls taggad. 

Vad sägs som den? Jävligt bra eller hur???!! 

VARFÖR 
ska jag vara så jääävla feg??! Alltså, det är ju awesome. Jag är awesome. Allt är awesome. 

Jag
 förstår mig inte på mig själv. 
Jag fick chansen.
Tränaren trodde på mig.
Jag sumpade det. 

Varför gör jag inte det älskar att göra? :( :( :( 

Tränaren gav mig ju chansen.. ÅHH!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

kom igen jessica! :) kämpa på i alla fall och nästa gång är du inte feg!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

haha eller hur ;D men det var ju tur att det kom så att vi får en vit jul :D

kram!

3:e kommentar, skriven , av Malin:

eller hur :D tyvärr kommer det bli 0 grader på onsdag här i gävle -.- fast som tur var åker vi till vilhelmina då då det är nog kallt där ;)



kram!

Kommentera inlägget här :