CLOTHEES!

publicerat i Allmänt;
Imorn blir det en vecka sen jag skrev och det har väll inte hänt så mycket. 

Spelade match i söndags mot ett vännäs lag, strand. Vi vann med 8-1 :D Men jag ville ju hålla nollan.... 

Idag var jag på stan med evelina och alex, jag köpte en halsduk och en skjorta :) Behöver inhandla lite kläder inför vintern. Vill egentligen ha huuur mycket kläder som helst xD Älskar kläder.

Vi tog även vaccin sprutan idag, gick hur bra som helst :) Jag har inga symtom alls faktiskt, än så länge :p 

Ajja, hare så bra! 

Lill bubben som var så liten och SÖT!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

vakna för en liten stund sen och nu sitter jag och äter lussebulle! :D haha! dudå? :)

kram!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

åh va mysigt :D jag vill också baka lite, men det är nog inte så bra om jag är sjuk xD då smittar jag väl ner hela familjen xD haha

kram!

3:e kommentar, skriven , av Malin:

jag har en väldigt jobbig tid. men som tur var har jag många fina omkring mej som hjälper och stöttar mej !



haha ja jag får gört ;)

kram!

4:e kommentar, skriven , av Malin:

dom behövs verkligen! vill bort från gävle ett tag, HATAR verkligen den här staden xD

men om 13 dagar ska jag upp till vilhelmina :D

kram!

5:e kommentar, skriven , av Malin:

tack så mycket :D ja jag ääälskar klockan! :D

jaha :D vi kan ju byta stad ett tag då, få lite omväxling ;D ja det ska bli jätte skönt! jag har hela släkten där, så vi ska fira jul med dom och så =)



kram!

6:e kommentar, skriven , av Malin:

riktigt skönt faktiskt :) ja det ska bli jättekul att träffa dom :D det är ju en bra bit till dom från oss, så man ses ju inte så ofta som man vill tyvärr :/ så det ska bli jättekul :)

kram!

7:e kommentar, skriven , av CAMIE:

Sötis kisse :D

Kommentera inlägget här :