It's getting darker and darker at night :(

publicerat i Allmänt;
Okidoki, då sitter jag här igen och ska blogga lite grann om vad som har hänt ihelgen :)

I lördags steg jag upp kl. 06.00! Förvånadsvärt så vaknade jag av mig själv typ fem i och var pigg :p Så det kändes ju rätt så bra ;) Jag gjorde mig iordning och for halv åtta till busstationen och mötte upp per och fabian, och tog bussen till ånäset till malin :)

Vi hade väldigt trevligt, vi badade med två tjejor som heter Linnéa och Lova och spelade senare fotboll på kvällen med några till :) Hehe, har ganska mycket träningsvärk nu i mina ben xD Tur att man är vältränad ialla fall. Men vi gjorde typ ingenting alls på söndagen, spelade lite kort och snackade och så. Men jag lärde mig ett nytt spel med uno som kallades morot. Askul vare! :D  Så helgen har varit nice ialla fall :)

När jag kom hem så for jag nästan på direkten till emma och såg på en film som heter The prom night. Den var faktiskt väldigt bra, så den rekommenderar jag :) Här kommer lite bilder. Lite av en skräckfilm. Hehe, vi ser mycket skräckfilmer har jag kommit på :p I guess we like exciting movies ;)



Idag har jag, emma och sofia möblerat om mitt rum :) Eller, det var typ jag som gjorde jobbet :p Senare for vi hem till emma och bakade morotskaka som var grymt gott! I like it.

Nu ska jag fara till sofia, sen ska vi fara och grilla på fläse tror jag det blir med lite folk :) Asnice.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av latli:

hahahaha,jag har kvar min men hittade en bild utan tandställning :P

vill inte ha kvar den :(

Kommentera inlägget här :