Jag är duktig för en gång skull (A)

publicerat i Allmänt;
På nått sätt har jag ändrat min syn på att blogga, jag tycker nästan det börjar bli kul typ. Haha eller ja, för tillfället ialla fall ;p

JAG
har varit ute och sprungit nu på morgonen!!!! For ut kl. 9.15 och kom hem typ 9.40 och jag sprang ungefär 2km :D Jag gick ungefär 100m av det! Och jag har inte tränat någonting alls på hela sommaren, förutom fotboll i typ 2 och en halvtimme. I am sooo proud (A)

Igår så var jag med sofia och cecilia och vi bakade en kladdkaka och såg på en film :) Gött. Men man måste hänga med från början, för att vi gjorde inte det de första 20min ungefär och då blev vi lite förvirrade och så ;p Men annars var den bra :)



Igår kväll så var jag med sofia och vi gjorde en fransk manikyr på mina naglar, det blev skitbra! :) Här kommer två bilder =)



Tack Sofia! :D

Imorgon börjar plugget också.. Jag saknar mina klasskompisar rätt så mycket ändå faktiskt, så det ska bli skönt att få umgås med dom igen, men sen efter någon vecka så kommer jag säkert vilja ha sommarlov igen -.- Ähh, det är bara att gilla läget och kämpa på ;)

Hare bra allihopa och lycka till med skolan!

Kommentera inlägget här :