Saturday

publicerat i Allmänt;
Då var det lördag och det känns jäkligt skönt. Gick till halv 4 igår vilket kändes ganska tungt, jag menar.. Vem vill gå till halv 4 på en fredag? :o Aa, inte min klass ialla fall.

Idag har jag beställt lite kläder från hm:s katalog och från http://www.only.com/. Bilder kommer här under :D

Hehe det är inte direkt världens bästa läge för mig att köpa kläder just nu, har bara 300kr på kontot :( Det är ju förjävligt. Som tur är så ska pappa sätta in mitt studiebidrag snart, tack och lov. Men jag ska ändå betala kläderna och det skulle bli 600kr. Men allting kostar 800kr så mamma kanske bjuder på 200kr? Man kan ju alltid hoppas (A)
Det är inte lätt när det är svårt.

Här har vi då kläderna som jag har beställt.

                              
Jacka från hm, 299kr.          Jeans-shorts från hm, 199kr.           Kofta från only, 299kr.

Ha en bra helg! 

Kommentera inlägget här :