Iksu

publicerat i Allmänt;
Idag har jag varit och tränat på Iksu. Jag måste hålla igång med tanke på innebandyn eftersom vi har uppehåll ett tag. Men idag så har jag tränat  lite kondition och armar, mage och ben. Benen är helt slut körda ialla fall. Magen kommer nog också att kännas imorn. Andra gången jag var där, och det är förjävligt stort. När vi skulle gå och duscha så gick jag åt fel håll. Efter ett tag hörde jag Per och Elin "Jessica! Vart ska du?!" Ojdå.. hehehe.. jag.. skulle bara...hehe.. titta lite.

Men ikväll så ska jag, petra,sofia och julia fara och bowla! :D Vi har knappt gjort nått vettigt hittills på lovet så det på tiden vi far och gör nånting! Eller, julia har ju varit i sin stuga, men vi andra har inte gjort så spec mycket :p

Haree!

Just nu sitter jag och diggar fronda, tack vare petra som har intalat mitt huvud att dom är bra :p

Fronda - Du betyder ingenting
Fronda - En stor stark
Fronda - Jag är tillbaks

Kommentera inlägget här :