torsdag

publicerat i Allmänt;

fredag imorn känns jätte skönt faktiskt, fast det känns som om det var helg nyss ändå, hah det känns som om jag säger det hela tiden :P ajja, det blir inte så mycket helg för mig, 1 match på lördag och 1 match på söndag och jag måste stå i det där målet varje period 3 perioder och 20min per period per match för att den andra målvakten är typ sjuk? men det kommer att gå jätte bra, nollan ska sitta!! positiv ska man ju vara! :D

men en sak är jag därimot inte det minsta positiv av, på skolan så har vi fått en bild som vi ska skriva en berättelse om som vi sen ska redovisa för klassen. och gissa hur många sidor min berättelse såklart blev?? 5 sidor!.....
jag ska sitta där inför klassen (som är i och för sig är 9st men ändå) och läsa upp den där jävla berättelsen..
dom kommer att hinna somna innan jag är klar... taggar inte det minsta :( 

 
finns det så himla mycket att skriva om denna bild??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jke:

och det var du som aldrig skulle skriva på din blogg ;)

2:a kommentar, skriven , av nattapatta:

nu vare ett tag sen du skrev ju! :(

Kommentera inlägget här :