måndag

publicerat i Allmänt;
nu var det länge sen jag skrev jag vet, jag ska försöka bättra mig ;)
men matcherna gick inte riktigt som planerat det blev förlust med stora siffror inte riktigt det bästa men,
så kan det gå.. och den här berättelsen som jag tidigare har skrivit om som vi skulle redovisa, äntligen har jag gjort bort det!! :D jag läste ungefär 3 1/2 sida, sen fick läraren läsa resten, hah det var riktigt jobbigt :P
men ändå så ska vi redovisa ännu en till sak, det är en interjuv som man skulle ha gjort med nån gammling som vi sen ska redovisa för klassen. allt vi gör nu redovisas! :( hoppas det tar slut snart.

men nu till det positiva :D jag såg bio med några vänner patrik 1.5.. hahahah, det var riktigt rolig men lite bögig :P dom gjorde ju närbild när dom gjorde det där.. jaa, you know what I mean ;) men förutom det  var det ju riktigt bra ändå ;)
och ikväll har man träning igen... hare braa!



 
sommar, kom tillbaka :(
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nattapatta:

homofob jessica:(

2:a kommentar, skriven , av juuuuuulia:

det natahlie sa....

3:e kommentar, skriven , av juuuuuulia:

*nathalie

4:e kommentar, skriven , av sofi4:

haha ja det var ett tag sen du skrev :) din lilla homofob..

Kommentera inlägget här :