japp

publicerat i Allmänt;
jaha, då sitter man här igen på skolan och ska vänta i flera timmar på att lektionerna ska börja.. nejmen 1 timme ialla fall, tur att petra håller mig sällskap :D nejmen bussen går från obbola 08.15 och är framme
i stan 08.45 och vi börjar 10.00. liiiite drygt kanske..tur att man har datorn och petra ialla fall :D

och idag äre min käkardag ;) från början av dagen äter jag frukost, sen har vi VI-TIMME och då bjuder någon i klassen på fika, sen har vi en lekion i 50min sen har vi lunch och sen har vi kök... jag kommer snart bli feeet ;)

3 dagar kvar av skolan och sen äre ju HÖÖÖÖSTLOV :D satan vad skönt, nu jävlar ska jag sova :D eller försöka ialla fall,

haree!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anonym:

haha ofta du komemr sova!? :O

2:a kommentar, skriven , av PetriZz:

Hahaha Söööt :] Mitt lilla fetto <3

Kommentera inlägget här :