jorå

publicerat i Allmänt;
just nu så har jag en svenska lektion, vi har jobbat med samma arbete hela förmiddagen. från 8.20 till 11.20.
så jag har fortfarande en halvtimme kvar av denna hemskt dryga förmiddag :(  usch.. kom och rädda mig..

men det är redan helg snart :D som sagt, tiden går fort! jag har lite planer ialla fall vad jag ska göra :D
på lördag så ska jag på målvaktsträning för första gången. det blir nog intressant hoppas jag :)
sen på söndag så ska jag på bio med some friends :D och vi ska se saw 5 ;)
hah, jag har sett alla filmerna så då måste man ju se denna också ;)

en skolvecka till sen ska jag på prao i 2 veckor, fyfan vad skönt! :D det blir att jobba på ett dagis med småbarnen, det ska bli riktigt kul :D jag gillar jätte mycket barn så, jag typ längtar :D  haree!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

saw 5 !! :D gud vad kul med prao, i två veckor dessutom ! :D

2:a kommentar, skriven , av Benjamin:

Du kan vara! :O :D

Kommentera inlägget här :