:D

publicerat i Allmänt;

nu vare länge sen jag skrev, men nu så skriver jag :D förra veckan var helt okej, inte nå svårigheter alls :)
det speciella som hände var att malin fyllde år och att jag har blivit brunett ;)

så jag for till malin på fredagen och härjade med några till, per, fabian, lydia och amanda :D
vi körde snöbollskrig, eller det var inte så mycket snöbollskrig rättare sagt typ mulkrig, vi mulade varandra istället ;) tjejerna mot killarna, som man säger ;) det blev blött och kallt, men det var roligt att mula tillbaka :D (speciellt när det far i tröjan på dom!) Men det var en rolig kväll :)

och då på söndagen så färgade jag och emma håret, emma blev lite mer rödhårigare, fast det syndes inte så mycket :(
men det blev lite skillnad för mig, jag känner knappt igen mig när jag tittar i spegeln :P haree!

 före efter!

Kommentera inlägget här :