HEEELG!!

publicerat i
I förra inlägget glömde jag berätta om när mamma fyllde 50! Ja mamsen min har alltså blivit tant på riktigt och hon hade öppet hus för allmänheten den 27:onde. Var väldigt trevligt och mysigt! Senare dagen innan nyårsafton tog jag med henne på min present till henne. Jag hämtade upp mamma, tog med lite nödvändiga saker och satte på henne en ögonbindel i bilen. Hon fick även ha på sig denna i stan när vi gick till stället vi skulle på, och destinationen var Wilmas Spa. Åh vad mysigt och fantastiskt vi hade det tillsammans. Bilden är dock från ett tidigare tillfälle.
 

Jag och mamma är nog mer lik varandra än vad vi tror, när jag var liten var jag alltid "pappas flicka" för att syrran blev sur om hon inte fick vara med mamma när vi gjorde olika saker haha ;) Efter det har jag alltid dragits lite extra till pappa, när vi också har haft sporten, fotboll och innebandy, gemensamt. Han var tränare i mitt lag för båda sporterna. I övrigt föredrar jag oftast det manliga könet framför det kvinnliga, när jag tycker att jag går bättre ihop med män än kvinnor. Dock känner jag att jag har fått en annan kontakt nu på äldre dar med mamma, vilket känns väldigt roligt såklart. Men just nu känner jag inte att jag dras mer åt mamma eller pappa faktiskt, jag har hur som helst världens bästa föräldrar. Eller hur syrran? ;) ♥ 
 
Idag tog den näst sista terminen slut. Idrotten tog slut. Nu får jag alltså undervisa och sätta betyg i Idrott och Hälsa upp till årskurs 6. Känns jättekonstigt och den här terminen har varit jätterolig och givande, älskar ju idrott så det har varit en grym termin, vilket har gjort att den har gått så himla fort också! På lördag ska vi fira detta med förfest hos mig och sedan dra ut! 
 
På måndag börjar sista terminen med VFU introduktion, och på onsdag är jag ute på fältet. Som vanligt i Holmsund - sista praktiken. Galet! Sedan väntar c-uppsats och efter det en sista kurs. SAY WHAAT?! Helt otroligt. 
 
Avslutningsvis var det väldigt roligt att se Hanna igen som drog till Thailand över nyår. En extremt fin vän jag fått äran att ha ♥♥
(Sorry Kickan, klippte ut dig.. :/)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kickan :

Tack för den 😘

Svar: Tur du förstår ;) Puuusss
Jessica Vänman

2:a kommentar, skriven , av Hanni:

Yeah du har bloggat 😍 ååh du är en underbart fin vän du också! ♡

Svar: ❤️❤️
Jessica Vänman

3:e kommentar, skriven , av Hanna:

Nja de vet jag inte men världens bästa syster har du då iaf hahah ;)

Svar: Meh gere, klart vi har!!
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :