You ain't getting any younger

publicerat i
Jag kan vara kortfattad och säga att Sundsvalls helgen var helt underbar, en helg som jag aldrig kommer glömma. Jag är så himla lycklig med min helt egna älskade Per Fallbjörk ♥♥
 
Ringarna blev dock lite för stora för både mig och Per, så vi for och lämnade ifrån oss dom i veckan. Det skulle ta ungefär två veckor att få tillbaka dom, buhu :(
 
Annars rullar livet på, vi har haft mycket praktiskt i två veckor nu ungefär med både lite "gympa" med motorik övningar på iksu, skridskor och så hade vi skidor i tisdags. Himla mysigt! Sen nu på tisdag ska jag och min basgrupp hålla i en fritidsgrupp på tomtebogård, spännande! Veckan efter det börjar vi en ny kurs, sista kursen innan sommaren. Tiden går fort som tusan, och jag är så otroligt glad att jag är kvar på utbildningen, nu vet jag att jag kan fixa resten i utbildningen om jag bara vill! Ingenting är omöjligt :)
 
Ikväll har jag hängt med Sofia och Emma, och imorgon ville Per ha mig för sig själv haha, så det blir lördagsmys med älskling och så söndag återstår och ser lite, kanske far hem till Obbola :)
 
Pusselipuss!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erica:

Det är så underbart! <3
Jag och Johan måste ordna datum i våra men vi har lite problem med att vara ifrån ringarna, haha.

Svar: Haha, ja det kändes ju jobbigt att lämna in dom.. Men nu känns det ju underbart när vi fått tillbaka dom :)
Jessica Vänman

2:a kommentar, skriven , av Erica:

Kan förstå det, får se när jag och Johan slår till. Kanske lika bra att vänta tills jag gått ner mer ifall den blir alldeles för stor.

Kommentera inlägget här :