I'm somewhere above the sky

publicerat i
Jag inledde förra inlägget med att säga att det värsta i skolan är över, oj vad lurad jag blev! Det är sjuukt mycket i den här kursen också, vi ska göra typ tuusen inlämningar. Uppsatser är inte något man gör bara på några dagar, eller inte jag i alla fall, vilket vi ska göra nu. Vi har 4 inlämningar på cirka 3 veckor, (om jag har förstått schemat rätt) med början på nästa vecka, gaah!! + Har vi fågeltenta som vi måste plugga på också.
 
Jag fick ju U på min hemtenta, och kommentaren som jag fick tyckte jag var orättvis så jag gick till kursansvarige och ifrågasatte människan. Han stod fast vid sin kommentar men han sa att vi kunde lösa betyget muntligt. Så efter 15 hemska minuter gick jag ut därifrån med ett G, YES! En skrivuppgift mindre!
 
Min samsung har börjat krångla och börjar bli asdryg, och eftersom jag är en hyfsat fattig student så fick jag låna pengar av min älskling till en iphooone 5S! :) :) (Ville ha en gold, men den var slut.. Så tog en silver) Snacka om att jag är tacksam och lycklig! Då beställde jag också efter några skal, alla skalen för 300kr på en asbra och billig sida!
Min favorit!! Åh vad snygg den är!

Helgen är fullbokad med planer! När klassen slutar imorn ska vi gå på EPP (efter plugget pub) och sen drar vi direkt därifrån till klasskompisen Hannas 20 års middag + skoj! Lördag ska jag och Kickan till ö-vik för att se modo-aik spela. På söndag ska jag dra till backen i bygdsiljum med Linnéa. Vilken HELG! Fantastiskt!

Kommentera inlägget här :