1 Mars 2012 - Då blev det du och jag

publicerat i
Antingen är det jag som är dålig på att prioritera bloggen, eller så är jag en jävligt busy woman som knappt hinner med sitt liv ibland känns det som?! Jo tack, hela min själ är begravd i konstant plugg som aldrig tar slut. Än.
 
Hur som! HEJ! Long time, no see. Jag kämpar på med plugget och tiden bara susar iväg, tiden brukar oftast gå fortare när man har mycket att göra. Jag njuter även av mitt liv med underbara vänner och pojkvännen ♥
 
Det har hänt så mycket sen sist och jag orkar inte rabbla upp det som hände för typ 2 veckor sen, men jag vill visa vår nya familjemedlem! Sotis ♥♥
 
Hihi så fina dom är när dom myser och sover tillsammans! Lovis fyller ju 1 år på tisdag som vi verkligen inte får glömma! :)
 

Denna serie! Åh vad tufft det är att slita mig ifrån den, Sons Of Anarchy! Jag tror jag skyller lite på dig Jenny ;)
 
Jag har blivit en aning beroende av smoothies! Jag köpte en smoothie maker för 129kr tror jag att det var för ett tag sedan, och så bestämde jag mig i veckan att jag skulle pröva den och nu kan jag inte sluta! Nomnomnom! Nedanför har vi en banansmoothie.
 
Till helgen firar jag och älsklingen 2 år, så vi har bokat hotell och tänkt ta en efterlängtad och mysig helg i Sundsvall. Ja åh vad jag längtar!!
 
Snacka om fint ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jeeennny:

haha, åh men den serien är ju så himla grym! Jag har bara några avsnitt kvar på säsong 6 nu :/ vill du låna så har jag säsong 2-5 på dvdbox :)

btw, tips på vart man kan hitta annonser på kattungar eller så? Jag & fredrik har tänkt skaffa en till hans farmor nu när vi flyttar till egen lägenhet men vi hittar ingenting :( <3

Svar: Ja det kan man ju lugnt säga! Ahaaa du har köpt dom! Nice, hihi, jag lånar jättegärna :] Jag ska vara jätteförsiktig med boxarna, lovar! ;)
Det är jättesvårt att få tag på kattungar.. Men jag höll stenkoll på blocket, så det är därifrån jag har köpt båda mina katter. När det kommer ut någon måste du ringa direkt, annars kan det finnas risk att dom redan är sålda. Dom flesta är från Skellefteå tycker jag??!! Så vi for ju upp till ske-å och köpte Lovis, haha :)
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :