Till Evelina :*

publicerat i
Just hemkommen från att ha sagt hejdå på flygplatsen i ett helt år till min otroligt fina vän Evelina. Du kommer att lära dig så himla mycket om både dig själv och mycket annat. Du kommer att få så många erfarenheter och så många nya vänner. Din nya familj kommer att ta så väl hand om dig och jag vet att din tid i Australien kommer du aldrig någonsin att glömma.
 
Det känns jättekonstigt att jag inte kommer att få träffa dig på ett helt år, det känns så mycket när man säger det. Dock brukar tiden bara flyga iväg så snart ses vi igen! Tur att det också finns så mycket appar och medier nu för tiden så vi kan hålla kontakten med varandra hela tiden.
 
Jag längtar tills jag får träffa dig igen om ett år, på samma plats som vi sa hejdå. Våra munnar kommer vi inte kunna få stopp på efter att du har varit borta så länge, vi kommer att ha massooor att prata om ;) Massor av pussar och kramar till dig Evelina Ögren, JAG ÄLSKAR DIG!
 
SEE YA!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ååh vad fint gumman!!! DU är bäst! ÄLSKAR DIG så obeskrivligt mycket ♥♥♥ big love! Tusen pussar o kramar

Kommentera inlägget här :