Everything that kills me, makes me feel alive

publicerat i
Ikväll har jag varit med mina finaste vänner och kört sh'bam på Träna, inhandlat halloween grejer och färgat emmas hår = Bra kväll! Imorgon blir det Malin häng, köra bodycombat och vara med älskling. Fredag ska jag hem till mamma och pappa och käka tacos. Lördag = HALLOWEEN! Söndag = Bakis/plugg dag.
 
Mina dagar är väldigt fullspäckade nu för tiden, det är nästan aldrig då jag inte gör någonting alls. Antingen plugg eller umgänge, men jag klagar inte! :)
 
Det är redan torsdag imorgon, veckorna susar bara förbi, herregud! Snart är det ju jul :) :) :)
 
Osminkad och superfina jag och min älskade älskade Lovis, världens finaste misse. Jag älskar henne nästan mer än vad jag älskar mig själv.. Nästan ;) Mitt hjärta! ♥ Hur go som helst :)
 
 
Godnatt och sovgott mina vänner!
 
PS. Eftersom jag har påbörjat mitt nya "hälsosamma"? (försöker i alla fall) liv så har mörk choklad faktiskt fallit mig i smaken väldigt mycket! Jag har inte provat alla men mint, peacan&havssalt och orange är mycket bra! Jag måste pröva raspberry också. Rekommenderar! Lite nyttigare än vanlig ljus choklad.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

åh så gossigt :')

Svar: Hihi jaa, supermysigt :) :)
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :