Längesen jag mådde såhär bra!

publicerat i
Åh vad dopet vad fint i söndags av Magda! Vääldigt god smörgåstårta och marsipan tårta blev vi bjudna på också :) Fast det mesta jag längtade efter var ju att få hålla och gosa med Magda och till slut så vågade jag, jag tror att det var den första gången jag höll en sådan liten bebis, därför var jag lite nervös haha ;) Näääästan så jag blev lite sugen på en egen liten skrutt, men njaa, inte riktigt än.
Jag hade tänkt gifta mig först ;)
 
 
Jag är lite besviken på mig själv att jag inte ägnat mig så mycket åt plugg den här veckan.. Det har varit träning varannan dag och så hade vi case övning igår, från 8.30-15.00, en hel jäkla dag som vi ska skriva en uppsats kan man kalla det på 4-8 sidor och det är knappt så man hinner äta lunch. Så igår var jag helt slut och Per är väldigt förkyld så heela kvällen låg vi i sängen och såg på paradise hotel (ÄNTLIGEN!!!) och one tree hill, supermysigt ♥
 
Idag är jag och en till klasskompis bjuden på lunch och plugg tid hos min fina vän Kickan. Så idag ska jag plugga som en idiot och få bort så mycket som möjligt, sen är det sh'bam 16.30 och ikväll blir det idol mys med Emma och Sofia :) ♥
 
Annars i helgen spelar björklöven mot djurgården (imorgon) och alla biljetter är slutsålda, ska jag dit? Självklart!! Efter det ska nog jag och min älskade till Obbola och troligtvis sova över eftersom kusinen Markus och Magda med familj kommer vara där så självklart måste jag dit och kolla lite mer på den fina tjejen :]
 
Nu duschen! Ni ska ha en fantastisk helg med fantatiska människor! Puss och kram! ♥♥

Kommentera inlägget här :