Yes or No?

publicerat i
Jag måste börja med att berömma solen som har börjat kika fram! Helt underbart, fortsätt med det, jag njuuter :)
 
Ni som vet att jag är nålrädd, och jag som sa att jag kanske skulle bli blodgivare. Ni kanske vill veta hur det gick på blodcentralen? Åt skogen gick det. Jag tänkte att jag kanske kunde träna på det där med nålskräcken, men när jag pratade med en sköterska om att jag är nålrädd så såg hon skeptisk ut och till sist sa hon att det är en grövre nål osv. Det kändes som att hjärtat skulle hoppa ur! Jag ska fundera på det där med att ge blod ett tag till innan jag helt utesluter det, så vi får se hur detta spännande kaptilet slutar.
 
I torsdags for jag och min bästaste till ö-vik och såg modo spela mot luleå! Matchen var ganska tråkig tills tredje perioden då äntligen båda lagen kämpade lite. Matchen gick till förlängning och till sist vann modo till slut med 2-1! YEY! Andra vinsten irad igår mot frölunda, keep working!
 
I veckan väntas ett väldigt efterlängtat svar om en lägenhet! På tisdag, ja eller nej? SPÄNNANDE! Det är via bostaden och för tillfället är det 3 före oss som ska svara, men jag och per har redan svarat JA. Åh vad vi hoppas att dom före oss ska svara nej :D
 
Lunch time, potatisgratäng från igår :] PUSS!
 
 

Kommentera inlägget här :