You light up my world

publicerat i Allmänt;
Det har varit riktigt skönt med långhelg må jag säga, vi var lediga idag också men jag fick ett jobb på tomtebo som jag tog tillvara på! 11.00-16.15, behöver pengar vill jag verkligen lova.

Valborg var superduper som alltid med det här gänget! Vi har alltid lika trevligt, och det är så mysigt att vi har fått en liten tradition att vara på samma ställe :) Lite långt bort kanske men otroligt mysigt ställe :) Tack för den kvällen!

KÄK!



Andreas bilder hela högen!

Igår hade jag och älsklingen 2 månader! Tiden går så sjukt snabbt, vi gjorde inte så mycket men att bara umgås betyder mycket :)

Haha från valborg också :*

Nu är det bara torsdag och fredag kvar sen är det helg IGEN?! Det var ju nyss helg, så jag har inte hunnit planera så mycket, vi får se vad som händer :)

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :