32 dagar kvar

publicerat i Allmänt;
Veckan har gått väldigt fort och jag har inte alls hunnit med, men det är helg och jag klagar verkligen inte!

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att älsklingen ska komma hem från hans dömning sen blir det väll nå käk. Per ska iväg sen igen på en dömning, och jag ska plugga lite och sen göra mig i ordning för kvällen som bjuder på middag hos sofia och danne och sen utgång på corona med tjejerna! Blir nog väldigt bra! :)

Nu börjar det dra ihop sig på riktigt, projektarbetet ska in på måndag, sen har jag redovisning på tisdag. Det känns som att det är fortfarande jättemycket plugg som ska göras, men det blir mindre och mindre också!

Till veckan, torsdag - söndag ska jag till Falun och spela innebandy cup, så den här veckan kommer att blåsa bort också! :)
Ha en bra helg!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :