Du är bara min

publicerat i Allmänt;
Just nu sitter jag och pojkvännen min och bara chillar och njuter av helgen. Det blev parmiddag igår med emma och sofia och deras pojkvänner också på Great Eastern och käkade buffé, sjukt gott! Det var riktigt länge sen jag åt på kina restaurang, det blev riktigt trevligt och kvällen slutade på O'learys och hockey, det ska göras om! :)

Annars har veckan gått väldigt fort, och nu har jag praktik i 4 veckor. Så förjävla skönt! En paus från skolan är aldrig fel. När vi kommer tillbaka är det endast max 37 skoldagar kvar!!!!! :D :D

Nu är snart innebandy säsongen slut också, match imorgon och nästa vecka, sen är det slut.. Känns både skönt men ändå inte, har starka tankar på att lägga av efter säsongen. Jag kan inte säga något säkert än, men troligen.

HARE BÄST!

Vill ha sommar..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna-chan:

37 skoldagar är ju... inget!

Himla najs alltså! :D

Kommentera inlägget här :