Världens bästa pojkvän

publicerat i
Jag skyller på att det är sommarlov, och då menar jag att jag inte alls har varit duktig på att hålla denna blogg aktiv. Kan inte lova att jag blir bättre heller. Jaja, vi får väll se helt enkelt.

Hur som helst så njuuuter jag till fullo av mitt sista sommarlov. Eller ska kanske vara helt ärlig, att vara arbetslös. Det är inte så länge kvar tills jag måste vara världens desperata människa av att söka och få jobb. Äntligen får man tjäna lite pengar och börja ta ansvar för sig själv på riktigt, känns spännande. 

Jag har haft det underbart hittills i alla fall, umgåtts med världens bästa vänner och världens bästa pojkvän :) Livet är underbart.

Imorgon drar jag och älsklingen min till finland över helgen för att bland annat umgås men även fira hans 20 års dag, det ska bli väldigt trevligt och mysigt! 

Jag vill även tillbringa lite av det här inlägget till min grymt saknade farfar. Saknar honom verkligen till tusen och jag önskar att jag hade fått träffa och krama om honom en gång till. Jag saknar och älskar dig farfar ♥

HARE BÄST!





Kommentera inlägget här :