Love you farfar <3

publicerat i Allmänt;
How the fuck ska jag börja.. Usch vad svårt, jag vill skriva nånting men vad ska jag skriva..?

Jag älskar dig farfar över hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det, du kommer vara saknad sjukt jävla mycket och jag förstår inte riktigt hur jag ska ta mig vidare och förstå att jag aldrig kommer få krama om dig igen eller få hålla handen med dig eller prata med dig eller vad som helst!! Det känns så grymt overkligt allting. Finns du verkligen inte längre? Vart är du nu då?? Åh så många frågor men inga svar.. Jag tror typ inte ens att du är död fast jag såg det ju med egna ögon.. Jag förstår verkligen ingenting.

Jag är verkligen hur glad och nöjd som helst att jag var där med dig hela tiden. Att jag vakade med dig när du hade det otroligt tufft men ändå kämpade på, jag var med dig konstant i flera timmar och så just när jag, pappa och farmor skulle gå och äta nånting, då slutade du andas. Var det meningen? Ville du inte att någon utav oss inte skulle höra eller blev det bara så? Jag är ändå lite tacksam att jag slapp höra när du tog dina sista andetag på något sätt. Jag är väldigt väldigt tacksam att jag fick säga farväl och fick säga det sista orden som jag ville säga till dig. Det känns verkligen, verkligen, verkligen hur bra som helst. Det var sjukt tungt att se dig sådär blek och inte vid liv liksom, men på något sätt behövde du komma till ett bättre ställe. Du led det sista dygnet och man fick ingen kontakt överhuvudtaget med dig, fortfarande känns det ändå som att du inte alls är borta.. Som sagt, jag förstår ingenting.

Nu ska jag sluta svamla, men allting är suddigt och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är verkligen jätteledsen, men jag gråter ändå inte.. Kan fälla någon tår, men.. Åh, allting är så konstigt och svårt.

Kommentera inlägget här :