I won't let you go

publicerat i Allmänt;
13-dags cupen gick helt åt h-vete, så det skippar vi. Kul var det ändå faktiskt! Har inte spelat cup på vettefan hur länge, några år är det i alla fall!

Nu är jullovet över och skolan har börjat igen. Känns inte allt förjävligt med tanke på vad som förväntas i juni! Det är inte jääätteee länge kvar (A)

Jag säger det här med tårarna rinnande nerför mina kinder, min älskade farfar har fått cancer, ännu en gång.. I njurarna. Jag älskar dig farfar, du är den bästa farfar man kan tänka sig och du är inte ensam. Vi har gått igenom det här förut och vi ska klara det ännu en gång. Du har varit så otroligt stark och jag är väldigt, väldigt stolt över dig med tanke på hur mycket du har tvingats gått igenom. Du är fortfarande stark och jag kan inte tänka mig en värld utan dig, kämpa förr oss. DU är älskad av din omgivning och vi behöver dig. Hör du det?

♥♥




If your sky is falling
Just take my hand and hold it
You don't have to be alone
I won't let you go!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

<3

2:a kommentar, skriven , av BIrgitta Forsström:

Goa Jessica vi håller med dig. Kram från oss till dig.

Kommentera inlägget här :