Friday

publicerat i Allmänt;
Sitter på skolan och väntar på en 40 mins lektion, ska sedan köpa mig en kycklingcurry macka tror jag om ingen vill käka lunch med mig (A) Sedan blir det jobb! Ganska skön bild över skolveckan:



Jag har typ onsdag idag känns det som, jag var ledig i onsdags så det kan nog vara därför, men det är freedag som betyder helg! Helgen blir rätt lugn, har match på lördag och på kvällen ska jag och evelina på bio! Vi ska se the girl with the dragon tattoo. Trevligt!



Fixade och trixade med projektarbetet igår på hamnmagasinet med två kontaktpersoner som hjälpte oss som bara den, så nu känns det hyfsat bra. De bokade två snömaskiner åt oss och en dj och spikade ett datum, vad hade vi tagit oss till om vi inte hade er?? Dock måste vi få pengar, som de också ska hjälpa oss med.

HARE BÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ööööh ta min bild JAAAAA

Kommentera inlägget här :