You will always be with me

publicerat i Allmänt;
Nu var det ett tag sen, haft en ganska tung och tuff tid så har inte haft lusten att blogga. Har fortfarande det men känns lite bättre i alla fall.

Ska inte gnälla så mycket mer om farfar, förutom att begravningen är 24/2. Usch, gruvar mig som fan. Jag vill tacka mina underbaraste vänner som ställer upp i vått och torrt, älskar er till tusen!! ♥♥

Jaja, annars då? Vi målvakter har fått ny utrustning, så nu är vi röd/vit/svarta och hur snygga som helst!! Nog för att det är många målisar som valt den röda utrustningen, men ähh! Den är snygg :D Känns som att jag har utvecklas ganska mycket de senaste åren, är nöjdare med resultaten på matcher och mina insatser, känns jättekul!

Har en del plugg att ta itu med idag, har skjutit fram lite grann.. Ville ba visa att jag lever :)


HARE BÄST!

MINA! Bästa ♥

Två fantatiskt sköna grabbar som jag alltid har roligt med!

Midsommar 2011!

Kommentera inlägget här :